Cumu selezziunà u bracciu di monitoru ghjustu

8888

I monitors sò in diverse forme è dimensioni.Dunque, quandu sceglite un bracciu di visualizazione, sapè da induve principià pò esse sfida.U impiegatu mediu passa 1700 ore daretu à u screnu ogni annu.Hè impurtante di sceglie un bracciu di surviglianza di livellu prufessiunale per un longu periodu di tempu, perchè pò aiutà à mantene a cunfortu è l'efficienza.Eccu i primi trè cose chì duvete circà nantu à ubracciu monitor.

 

1. Cumpatibilità

Prima, sceglite un bracciu basatu annantu à a vostra tecnulugia esistente o futura.Assicuratevi chì u vostru monitoru pò installà VESA.Questi quattru buchi nantu à u spinu di u monitor sò adattati per ogni marca di bracciu di monitor.

 

Verificate u pesu

Di solitu pudete truvà u pesu di u monitor cerchendu u vostru fabricatore è mudellu.Se ùn cunnosci micca u mudellu, pò esse stampatu nantu à u sticker in u spinu di u monitor.Assicuratevi chì a visualizazione ùn supera u pesu massimu di u bracciu di visualizazione.Questu hè particularmente impurtante s'ellu avete una cunfigurazione di visualizazione ultra larga o multi-display.

 

Verificate a dimensione massima di u screnu

Se ùn ci hè micca abbastanza spaziu sottu à u monitor, alcuni supporti di u monitoru ùn ponu micca furnisce l'adattabilità adatta per i display oversize.Sè vo circate un paràmetru multi-monitore, un monitoru eccessivamente grande pò causà chì a schermu ùn si mette micca o scontru cù l'altri.

 

 

2. Ajustamenti

A personalizazione hè cruciale quandu si tratta di l'ergonomia è di i bracci di monitoraghju.Imagine una vittura senza sedili regulabili è volante.Questu pò fà chì a ghjente si sente incòmoda è pò esse assai periculosa.L'ergonomia povera in u locu di travagliu pò purtà à malatie croniche o dolore di ogni ghjornu.

 

Ajustamentu di l'altezza

U bracciu di u monitoru deve esse capace di muvimenti facilmente su è falà per adattà à a vostra altezza.Seduta o stà in un locu di travagliu chì ùn hè micca pensatu per voi pò causà dolore in u vostru corpu.Se tenete altri mobili cù altezza regulable, u bracciu di u monitor hè particularmente impurtante.Passà da pusatu à stà pò esse bisognu di più aghjustamenti à u monitor, chì un stand staticu ùn pò micca furnisce.

 

inclinazione

U monitoru deve esse inclinatu da 10 à 20 gradi per riduce a pressione nantu à l'ochji quandu ùn hè micca perpendiculare à a superficia di travagliu.

 

girà

Pò esse capace di rotà u bracciu di visualizazione intornu à u spaziu di travagliu aiuta à pusà a visualizazione per a cullaburazione.Quandu i culleghi o l'amichi venenu à a vostra scrivania, sta azione pò fà rotà u screnu.

 

prufundità

A visualizazione flessibile aghjunghje flessibilità à u vostru travagliu.A capacità di spinghja cumplettamente u screnu furnisce più spaziu per diversi prughjetti o compiti.Cumminatu cù a funzione di traduzzione, pudete installà i vostri braccia à u latu di a tavula, aprendu più spaziu di travagliu.

 

girà

A rotazione di u monitor pò rotà u screnu 90 gradi.L'installazione di u monitoru in u modu di ritrattu pò aiutà à vede i documenti in dimensione completa o cambià u flussu di travagliu.

 

 

3. Qualità

L'acquistu di un bracciu di monitoraghju d'alta qualità vi darà una sperienza megliu in l'usu di ogni ghjornu.Da assicurà chì u vostru monitoru ùn tremu micca à assicurà a sicurità di u locu di travagliu, a qualità hè cruciale.

 

guaranzia

A garanzia hè l'impegnu di una cumpagnia à i prudutti d'alta qualità.Verificate u periodu di guaranzia è ricordate chì a vita di u monitor hè di solitu più longa di quella di l'urdinatore.A vita di serviziu di u bracciu di u monitoru pò ancu esse più longa di quella di u monitor.

 

Gestione di cavi

Un bonu bracciu di visualizazione include ancu a gestione di cable.Questu pò aiutà à cuntrullà u caosu di u cable intornu à a vostra scrivania è vi furnisce e foto chì vale a pena postà in Instagram.

 

Cunsigliu supplementu: Assicuratevi chì i vostri cavi anu abbastanza slack in i vostri braccia per chì quandu move u monitoru, ùn saranu micca strappati o rotti.

 

 

If you are still unsure which monitor arm is most suitable for you, our customer service team will always recommend products for your space. Please contact us via email putorsenergo@outlook.com We will reply to you as soon as possible.


Tempu di Postu: Apr-07-2023