Cumu migliurà a Salute è a Produttività Indipendentemente da induve travaglianu

Ùn importa micca induve travaglià, migliurà a salute è a produtividade di l'impiegati hè impurtante.Unu di i più grandi prublemi di salute chì afectanu l'impiegati hè l'inattività fisica, chì aumenta u risicu di malatie cardiovascular, diabete, obesità, cancru, ipertensione, osteoporosi, depressione è ansietà, secondu l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS).Un altru prublema di salute di l'impiigatu hè i disordini musculoskeletali (MSD) ligati à u travagliu, cù circa 1,8 milioni di travagliadori chì signalanu MSD cum'è u tunnel carpale è ferite in u spinu, è circa 600 000 travagliadori chì anu bisognu di tempu fora di u travagliu per ricuperà da queste ferite.

gsd1

L'ambiente di u travagliu pò avè un impattu pusitivu o negativu nantu à questi risichi per a salute, cumprese a produtividade è a satisfaczione generale.Hè per quessa chì a salute di l'impiegati, cumpresa a salute mentale, hè impurtante per l'individui è l'imprese.

Sicondu un studiu Gallup 2019, l'impiegati più felici sò ancu più impegnati in u so travagliu, è cù u tempu, a felicità pò ancu aumentà.

Una manera chì i patroni ponu migliurà l'ambiente di u travagliu è avè un impattu pusitivu nantu à u benessere di l'impiegati hè per via di l'ergonomia.Questu significa l'usu di l'alloghji individuali invece di un approcciu unica per tutte e configurazioni di l'uffiziu per sustene a sicurezza, u cunfortu è a salute di l'impiegati in u locu di travagliu.

Per parechje persone, travaglià da a casa significa truvà un angulu tranquillu è creà un spaziu di travagliu in una casa affollata sparta da parechji travagliadori o studienti.In u risultatu, stazioni di travagliu tempuranee chì ùn furnisce micca una bona ergonomia ùn sò micca pocu cumuni.

Cum'è un patronu, pruvate i seguenti suggerimenti per aiutà à migliurà a salute di i vostri impiegati remoti:

Capisce l'ambiente di travagliu di ogni impiigatu

Dumandate nantu à i bisogni individuali di u spaziu di travagliu

Fornite scrivanie ergonomiche cum'è cunvertitore di stazione di travagliu è braccia di monitor per incuragisce più muvimentu

Organizza pranzi virtuali o attività suciale per rinfurzà a morale

L'ergonomia hè ancu essenziale per l'impiegati in i spazii tradiziunali di l'uffiziu, induve parechji impiegati luttanu per creà ambienti còmode è persunalizati cum'è ponu in casa.

wps_doc_1

In un uffiziu in casa, un impiigatu puderia avè una sedia speciale cù supportu lumbar, un bracciu di monitor regulable, o un desk mobile chì pò esse aghjustatu à e so preferenze è bisogni.

Cunsiderate e seguenti opzioni per u vostru uffiziu:

Fornite un settore standardizatu di prudutti ergonomichi per l'impiegati à sceglie

Offre valutazioni ergonomiche persunalizate da prufessiunali certificati per assicurà chì i spazii di travagliu rispondenu à i bisogni di ogni utilizatore

Sollicite feedback da l'impiegati nantu à i cambiamenti

Ricurdativi, invistisce in a salute di l'impiegati vale a pena s'ellu aiuta à aumentà a produtividade è a morale.

Creazione di Beneficii per Impiegati Hybrid

E squadre ibride in l'uffiziu ponu esse l'impiegati chì anu più bisognu di supportu ergonomicu.Un sondaghju di u 2022 hà truvatu chì l'impiegati cù un calendariu hibridu anu dichjaratu chì si sentenu più emotivamente drenati cà quelli chì travaglianu remotamente à tempu pienu o in l'uffiziu à tempu pienu.

L'impiegati ibridi anu ambienti di travagliu è rutini diffirenti in diversi ghjorni di a settimana, facendu difficiuli di adattà à ogni ambiente.Parechji travagliadori hibridi portanu avà i so propri dispositi à u travagliu, cumpresi laptops, monitors, è tastieri, per creà un spaziu di travagliu più còmode chì risponde à i so bisogni.

Cum'è un patronu, cunzidira i seguenti suggerimenti per sustene l'impiegati hibridi:

Fornite un stipendiu per i dispositi ergonomichi chì l'impiegati ponu aduprà in casa o in l'uffiziu

Offre valutazioni ergonomiche virtuali per l'impiegati chì travaglianu in diverse locu

Permette à l'impiegati di purtà i so propri dispositi à travaglià per creà un spaziu di travagliu còmode

Incuragisce l'impiegati à piglià pause è si move in tuttu u ghjornu per evità l'inattività fisica è i prublemi di salute cunnessi.

In un ambiente di travagliu sempre cambiante, sustene a salute di l'impiegati hè cruciale.Hè impurtante di piglià cura di l'impiegati mentre aiuta ancu à migliurà a produtividade è l'efficienza.

wps_doc_2

Tempu di post: 17-mar-2023